воскресенье, 12 июля 2015 г.

КРЕСТОСМЫСЛИЦА  № 778:  —  МИКС  «ИГРА  В  БОГА».


«Серёжа,  а  не  маячит  ли  впереди  тень  Гамлета ?»

В. В. Астраханцев, 1973 год

«Я не знаю, хто він такий — цей мсьє Паскаль. Я намагалась це з'ясувати протягом всього часу, поки писала... Для себе я назвала цей роман "філософською містифікацією", хоча не впевнена, що так воно і є. Напевно знаю одне: цей текст був підземним струмком, котрий сам проклав собі стежку у темряві. Напево знаю друге: він сам знайде для себе багато інших стежок. Напевне знаю третє: якщо в житті відбудеться щось незвичайне, на запитання "Чому?" я відповідатиму: "Так хоче мсьє Паскаль!"»

I р е н   РОЗДОБУДЬКО





S A P I E N T I    S A T !

1~2: — «... КАК: “СНАЧАЛА Я ОБЪЯВИЛ МАВРЕ, КТО Я”»  (~ SAPIENTI  SAT !)

2~3: — «... КАК: “КНИЖНИК, КРАДУЩИЙ КЛЮЧИ РАЗУМЕНИЯ”»
(~ SAPIENTI  SAT !)


1~4: — «“МЫСЛЬ ПАРОДИРОВАТЬ ИСТОРИЮ И ШЕКСПИРА МНЕ ПРЕДСТАВИЛАСЬ”»  (~ SAPIENTI  SAT !)

2~5: — «... КАК: ТЕНЬ SELFIE»  (~ SAPIENTI  SAT !)

3~6: — «(БЕСПРОСВЕТНО-УМНЫЙ) МИЗОЛОГ»  (~ SAPIENTI  SAT + SAPIENTI  SAT + SAPIENTI  SAT !)

4~5: — «ТЕНЬ ГАМЛЕТА»  (~ СМ. ПЕРВЫЙ ЭПИГРАФ + SAPIENTI  SAT !)

5~6: — «ТЕНЬ ШВАРЦА»  (~ SAPIENTI  SAT !)

4~7: — «ИГРОКИ»  (~ SAPIENTI  SAT !)

5~8: — «... КАК ЧИТАТЕЛЬ: “ВО МНЕ, А НЕ В ПИСАНИЯХ MON-ТЕНЯ...”»  (~ SAPIENTI  SAT !)

6~9: — «ШЕСТОВ КАК ВТОРОЕ ВОПЛОЩЕНИЕ КЬЕРКЕГОРА»  (~ SAPIENTI  SAT !)

7~8: — «ИГРА В БОГА: “ПАРИ ПАСКАЛЯ”»  (~ SAPIENTI  SAT + SAPIENTI  SAT + SAPIENTI  SAT !)

8~9: — «“БОГ АВРААМА, ИСААКА И ИАКОВА, А НЕ БОГ ФИЛОСОФОВ И УЧЁНЫХ !”»
(~ SAPIENTI  SAT + SAPIENTI  SAT !)


к л и к а б е л ь н ы !

Комментариев нет: